domingo, 23 de marzo de 2014

Take a break

Hi guys! It has been a football weekend, quite good for me! I hope you had enjoyed your free time too.
Well, today I just wanted to talk to you about the new appearance of the blog, what do you think about it? I know that you had never seen those glasses, although they are always with me, they are black and yellow, those are my colours. I also wanted to show you the beautiful draw that my friend from "El oasis de Nogagui" has done to me, quite impressive, don't you think? It is inspired in the outfit of my lastest post, "Listen". I would be around here very soon! Have fun and enjoy.
¡Hola chicos! Este ha sido un finde de fútbol, que para mi estuvo bastante bien jaj. Espero que vuestro tiempo libre también haya sido el mejor. Bueno, hoy quería hablaros de la nueva apariencia del blog, ¿qué os parece? Sé que nunca me habéis visto por aquí con las gafas, aunque son parte importante de mi, o en eso se han convertido con el paso del tiempo, negro y amarillo, esos son mis colores. Además quería enseñaros el bonito trabajo que ha hecho mi amiga de "El oasis de Nogagui"  con este dibujo, impresionante ¿no creéis? Se inspiró en el último "look" de mi post "Listen". ¡Estaré por aquí muy muy pronto con más novedades! Pasadlo bien y disfrutad.

The glasses, the concept. / Las gafas, el concepto.


Nogaguis's work. / El trabajo de Nogagui.



3 comentarios:

  1. This is so lovely indeed! :) I adore it!
    xx, Tina
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. I love the glasses!

    Abby
    www.champagneplans.com

    ResponderEliminar